Vi bruger cookies. Når du klikker videre, accepterer du, at der sættes cookies. Læs mere her om formål og fravalg.

Luk

Nu er vi Nordlið Fusion skaber fremtidens bureau – med fokus på kundeoplevelsen

Af Sidsel Manich,

PRESSEMEDDELELSE

Fra 1. januar 2017 fusionerer RelationshusetGekko, som indgår i Bording koncernen, og Increase og skaber dermed et af landets største dialogbureauer, Nordlið, der arbejder med full service customer experience.

Fra det nye år er det nye bureau således cirka 60 medarbejdere, der er klar til at rådgive og servicere de mere end 40 kunder, som de to selskaber har i hele Norden.

Det nye selskab forventer en omsætning omkring de 60 mio. kr. i 2017, men det langsigtede mål er en fordobling. Nordlið kommer til at være markedsledende inden for værdiskabende kundeoplevelser (CX) – med fokus på strategi, innovation, content og den stærkeste marketingteknologi. Målet er at hjælpe alle de virksomheder i Norden, der ønsker at blive kundefokuserede med reelt at lykkes med opgaven.

Increase har siden 2007 specialiseret sig inden for marketingteknologi og automatisering af marketingprocesser, som f.eks. livscykluskommunikation, datadrevet marketing og omnichannel kundeoplevelser. RelationshusetGekko har til gengæld langt mere strategisk og kreativt orienterede kompetencer.

Med udgangspunkt i Bordings nordiske strategi kan det forventes, at Nordlið vil øge sit virke i Norden.

De to har allerede en håndfuld fælles kunder

”Vi har gennem fælles projekter lært hinanden at kende og er blevet et stærkt team. Ved at slå de bureauer sammen, får vi en kompetencepalette, som maksimalt tre-fire bureauer i Norden kan matche”, siger Lasse Christensen fra Increase. ”

Jan Køhler fra RelationshusetGekko supplerer: ”Opgaven med at blive en kundefokuseret virksomhed undervurderes ofte. Det kræver både strategisk tænkning, kreativ kommunikation, innovative processer og teknisk implementering. Jeg er sikker på, at fremtidens vindere på både virksomheds- og bureausiden er dem, der netop kan forene disse kompetencer og finde synergier på tværs af organisationer.”

Fire ansigter, man kender

Ledelsen i Nordlið består fremadrettet af fire personer. Lasse Christensen er CEO, Jan Køhler har ansvaret for strategi, kreativitet og innovation, Maria Furbo har ansvar for service og operations, mens Henrik Carentius har ansvar for rådgivning og salg. Nordlið ejes med 55 procent af Bording-koncernen, og resten af ovenstående.

LÆS PÅ NORDLID.COM