Vi bruger cookies. Når du klikker videre, accepterer du, at der sættes cookies. Læs mere her om formål og fravalg.

Luk

Marketing Automation Videoer

Se også:
Seneste webinar

Vi har også samlet vores tidligere webinarer, så du hurtigt kan danne dig overblikket over Marketing Automation.

Marketing Automation Introduktion

Til dig der gerne vil introduceres til Marketing Automation og få indsigt og forståelse for, hvordan man automatisk eksponerer sine kunder og prospects med Lead Nurturing. Eller, hvordan du skaber kvalificerede leads ved at gøre brug af Lead Scoring.

Fra inspiration til praksis

Denne video er til dig der gerne vil vide hvordan en Marketing Automation platform benyttes. Vi viser Eloqua platformen og hvordan den bl.a. benyttes til at lave personaliserede kampagner.

Marketing Automation vil ændre din måde at markedsføre på

Dette webinar er til dig der vil være up-to-date indenfor online markedsføring. Lasse Christensen, CEO & Partner af Increase beskriver både forståeligt og detaljeret, hvorfor og hvordan Marketing Automation får afgørende indflydelse på bundlinjen og udfordrer samtidig den gængse måde at tænke markedsføring.

Sådan kommer du i gang med Marketing Automation

Videoen er for dig som kender til Marketing Automation, men som gerne vil vide, hvordan man integrerer det i virksomheden. Vi giver dig et indblik i, hvilke processer og ressourcer det kræver, at komme i gang med Marketing Automation.

Lead Nurturing – Hvordan man skaber automatiserede e-mail kampagner, der virker

I denne video går vi  i dybden med Lead Nurturing. Denne video er relevant for dig, som kender til Marketing Automation, men gerne vil have mere inspiration til hvordan et Lead Nurturing flow opbygges, og hvorfor det er helt essentielt at benytte Lead Nurturing i en moderne forretnings- og marketingstrategi.

Lead Scoring – Sådan lukker du flere handler og samler salg & marketingafdelingen

Vi tager et nærmere kig på Lead Scoring. Denne video er for dig der gerne vil vide, hvordan man benytter Lead Scoring til at lukke flere handler, og hvordan man kan måle effektiviteten af dine kampagner.

Personalisering

Denne video er for dig som gerne vil have et nærmere indblik i dynamisk indhold og personalisering. Denne video er for dig der ønsker at få overblikket over:

  • Hvordan personalisering passer ind i din B2B eller B2C strategi
  • Hvorfor det er essentielt at skabe personaer og segmenter
  • Hvordan personalisering kan skabe en højere konvertering af dine marketingaktiviteter

Marketing Perspektiverne 2014

Vi giver dig overblikket over hvad sker i marketinglandskabet 2014.

Marketing har udviklet sig signifikant over de senere år. De værktøjer vi har til vores rådighed inden for segmentering og personalisering på tværs af marketing kanaler er eksploderet. Det betyder også, at der sker en hel masse for leverandørerne bag disse værktøjer. De senere år er der sket mange konsolideringer, senest med Oracle’s køb af Responsys. Hvad betyder det for markedet, og hvad betyder det for vores dagligdag som marketingfolk? Hvilke tendenser vil vi se i 2014 og 2015?

NB: Videoen er på engelsk

Sådan når du dine salgsmål i 2014

Denne video er for dig der gerne vil have inspiration til at nå dine salgsmål i 2014.

Både salg og marketing ønsker at lukke flere handler, hurtigere og i en højere frekvens. Marketing skal aktivere salg og pushe ‘sales enablement’. Det handler om at få alle salgskonsulenterne ud til møder og præsentationer. Det er dog lettere sagt end gjort. Der hvor, det ofte går galt er i kommunikationen. Derfor står mange salgsorganisationer og mangler indsigt i hvad marketing skal levere.